2012. május 27., vasárnap

Bevezető(m)





 
Köszönöm a meghívást ebbe a blogba, örömmel veszek részt a szerkesztésben.

Pár héttel ezelőtt kezdtem azon gondolkozni, hogy a Zsibongóban közzétett írásokat "elhozom" onnan és saját naplót kezdek.
A kezdeti lépéseknél elakadtam, így blogszerkesztésben gyakorlott naplóstársamtól kértem segítséget. Nagyon örültem neki, mikor pár nappal ezelőtt kitalálta, hogy az ottani ismerősöket bevonva kezdjünk közösen blogot, mert sok olyan gondolat van, amit a Zsibongó nagyközönségével nem osztanék meg, de akik ismernek azoknak szívesen elmesélném.  - Jó tudom, hogy ez még nyilvánosabb felület, mint a Zsibongó, de úgy vagyok vele, hogy - ha már fel is szólítottak rá - arra használom a Zsibvásárt, amire a szervezők megalkották, az pedig mint tudjuk nem a Zsibongóban időzés.

Illetve a felszólítás miatt, és a nem éppen ügyfélközpontú eljárás miatt végleges távozásom tervezem.

(A történeti hűség kedvéért annyit, hogy a felháborodásom egy csoportvezető asztalán landolt, az utolsó levél tőle érkezett, teljes névvel, beosztással, telefonszámmal ellátva, szóval valahol érzékelték a dolog súlyát, de elnézést "elfelejtettek" kérni, és a komoly adatvédelmi és személyiségi jogokat érintő kérdést egyszerű technikai hibaként írták körül... Nincs időm, energiám hadakozni, rájuk hagytam...)

Hát így kerültem ide :-)))

A blog címét szabadon értelmezve, - tőlem talán nem meglepő módon -, nem csak a társkeresés tapasztalatairól fogok írni, hanem arról az útról is, amit ehhez kapcsolódóan magamban magammal megélek, nem nélkülözve azokat a belső útkereséseket, ébredéseket, amik az elmúlt időszakomat és a jelenemet kíséri.

De az elemezgetés mellett azért igyekszem kis színesekkel is megjelenni, annak érdekében, hogy a blog színvonalát ne rontsam :-)))

Kellemes időtöltést Mindenkinek, aki erre jár!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése