2012. június 16., szombat

Kontra „para” méterek!



Aki valamilyen, a sors kifürkészhetetlen rossztéteménye folytán elvergődik valamelyik  társkereső oldalra az mire számít! Ott mindenki szép, okos, fiatal és egyéb jó tulajdonságokkal bír! Engem is a „jó sorsom”, vagy inkább gyerekeim azon vágya, hogy ne éljek egyedül, esetleg  abból a meggondolásból, hogy őket kevesebbet maceráljam felregisztráltak a „randivonal” nevű, amúgy förtelmes oldalra! A paramétereimet magam töltöttem ki, pechemre őszintén! Aztán még tettem jó néhány őszinte bejegyzést a naplóba és sikerült sokak haragját magamra zúdítani, mivel én balga reméltem, hogy mások „paméter” táblázata is őszinte! Így sikerült néhányukat (mivel én csak a hölgyek adatait láttam, mint férfi regisztrált) lesatrafázni, csoroszlyázni és hasonló jelzőkkel felruházni, aminek persze okát is láttam! Idővel persze rájöttem, hogy ezek az információk javarészt nem valósak! Ki fiatalabbnak, ki idősebbnek tünteti fel magát! Sok esetben még az sem biztos, hogy az illető nemisége is az amit ott megjelentetett! Ezért aztán nem igen lehet hinni a „para” méter táblázatnak! Ennek a táblázatnak aztán van egy másik része, ami a kívánságlistát tartalmazza! Mármint itt adja meg a boldogtalan, hogy milyen partnerre vágyik! Na, ez aztán rengeteg jó- és rosszindulatú megjegyzésre ad okot! A hölgyek felháborodnak, ha valamelyik férfi jóval fiatalabb partnerre vágyik, miközben végignézve adatlapjaikat 90%-ban ők is ezt teszik! Egyébiránt mindenki olyat szagol, amilyet szakít, ahogyan ezt szép emlékű nagymamám mondá egykoron! A magam részéről 8-10 évvel fiatalabb társat kerestem, mivel korábba is ilyen kapcsolatban éltem, mindkettőnk megelégedésére boldogan, de aminek sajnos a természet vetett véget az imádott párom halálával! Kaptam is ezért bőséggel! Aztán csendben véget ért a „randivonalas” létem, mivel, ugyan először nem teljesen saját akaratomból, de megismerkedtem egy hölggyel, aki történetesen 23 évvel fiatalabb és a paraméter táblázat kívánságlista részéből az egyetlen adat ami stimmelt az, hogy az illető hölgy! Semmi egyéb nem stimmelt, sem szélte, sem hossza, sem kora, egyszóval semmi! Ez a kapcsolat azóta is tart! Szóval ennyit a „para” méter táblázatról! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése